پروفیل ترمال بریک TH60 آکپا

آخرین تاریخ به روز رسانی : 21 اردیبهشت 1402

پنجره های آلومینیومی ساخته شده از پروفیل ترمال بریک TH60 آکپا از پر طرفداراترین نمونه های موجود در بازار هستند. این پروفیل های آلومینیومی با نام تجاری متداول TH60 آکپا در بازار ایران شناخته می شوند. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک این برند دارای نشیمنگاه ۶۰ میلی متر و مناسب برای انواع فضاهای نیازمند درب و پنجره های دوجداره با ابعاد گوناگون می باشند.

پروفیل ترمال بریک آکپا TH60

ویژگی و مشخصات پروفیل ترمال بریک TH60 آکپا

پروفیل های TH60 آکپا عایق بسیار خوبی در مقابل تبادل سرما و گرما، آلودگی صوتی و گرد و غبار می باشد. به لحاظ شکل ظاهر نیز بسیار زیبا و مدرن و جایگزینی عالی برای درب و پنجره های قدیمی سنتی می باشند.

مهمترین ویژگی این پروفیل ها قابلیت ساخت آنها در ابعاد و اشکال مختلف می باشد. فرآیند رنگ رزی و آبکاری این پروفیل ها نیز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنایع آلومینیوم صورت می گیرد. بنابراین پنجره های ترمال بریک TH60 اکپا دارای تنوع بالایی در رنگبندی و ساختار و مناسب برای انواع محیط ها می باشند.

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک سری th60 آکپا

ترمال بریک TH60  آکپا نسل جدید پروفیل های آلومینیومی مجهز به نوارهای آب بند می باشد که می توان به همراه شیشه های دو یا سه جداره از آنها استفاده نمود. مهمترین مزیت آنها نیز عایق بندی بهینه و نگهداری مطلوب از شیشه ها در نقش قاب آنها است. سطح مقطع ۶۰ میلی متری این پروفیل ها برای پنجره های لولایی (Tilt&Turn) بسیار مناسب است.

یراق آلات قابل استفاده

در مقطع پروفیل درب و پنجره های آلومینیومی آکپا TH60 می توان از انواع یراق آلات تک حالته و دو حالته، یراق آلات باکنی و سرویسی، همچنی انواع فولکس واگنی استفاده نمود. همچنین امکان آب بندی و هوابنید کامل این نوع پنجره ها به وسیله لاستیک های تحت فشار اطراف لنگه فراهم شده است.

در بخش میانی پنجره نیز از نوار آکوستیک پلی آمید به منظور عایق بندی موثر تر صوتی و هوا بندی درب و پنجره استفاده شده است.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (5 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا می توان از آکپا TH60 در نمای ساختمان استفاده کرد؟
    بله، استفاده از پروفیل های TH60 در نمای ساختمان ها نیز امکان پذیر و بدون مشکل است. البته در نظر داشته باشید هزینه تمام شده آن نسبت به پروفیل های UPVC بالاتر خواهد بود.
  • مشخصات و ابعاد در و پنجره لولایی آلومینیوم آکپا TH-60 چقدر است؟
    مشخصات سیستم TH 60 شامل عرض فریم :۶۰ میلیمتر، عرض لنگه:۶۵ میلیمتر، اندازه پلی آمید: ۲۴-۱۵ میلیمتر با ضخامت شیشه: ۴۴-۶ میلیمتر می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *