پروفیل درب و پنجره آلومینیومی آکپا

آخرین تاریخ به روز رسانی : 14 اردیبهشت 1402

پروفیل آلومینیوم آکپای با درجه کیفی A+ بهترین پروفیل آلومینیوم ایرانی موجود حال حاضر است. این برند توسط گروه صنعتی تارادیس به عنوان یکی از پروفیل های به روز بازار به منظور تولید پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. جهت سفارش ساخت درب و پنجره آلومینیومی آکپا می توانید با مجموعه ی تارادیس تماس حاصل نمایید.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

مزایای پنجره های آلومینیومی پروفیل آکپا

تمامی اکسسوری های به کار رفته و متریال ساخت پنجره ها از نوع درجه یک ترک و آلمان می باشد. این مسئله دلیلی بر کیفیت بالای این نوع پروفیل نسبت به سایر رقبای خود در بازار بیان می شود.

شرکت آکپا تولید کننده محصولات بسیار معتبر و با کیفیتی است که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند. از ویژگی های اصلی پروفیل های تولید شده برند آکپا در ایران می توان به استفاده از رنگ های الکترو استاتیک، دکورال و آنادایز اشاره نمود. همچنین انواع پروفیل های اختصاصی، ترمال بریک به همراه یراق آلات مختلف نیز در نمایندگی آکپا در ایران تولید می گردد.

پروفیل درب و پنجره آلومینیومی آکپا

نوارهای آب بند

کلیه نوار های آب بند استفاده شده، از برند سچیل ترک و همچنین تمامی یراق آلات مصرفی، از نوع GU یا ROTO آلمان می باشد.

ماشبین آلات پیشرفته

امروزه در سراسر جهان کار تولید پنجره های با کیفیت، توسط مدرن ترین ماشین آلات انجام می شود. در مجموعه تارادیس نیز روند تولید پنجره با پروفیل آلومینیوم آکپای توسط بهترین ماشین آلات روز دنیا صورت می پذیرد. در نهایت محصولی با بالاترین کیفیت درست مطابق سلیقه و در خور شان مشتری تولید گردد.

تیم استخدامی نصب تارادیس با بیش از 14 سال تجربه، ضامن کیفیت نهایی محصول خواهند بود. جهت سفارش ساخت درب و پنجره آلومینیومی می توانید به این بخش مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

تمامی پنجره های آکپای تولید شده در مجموعه ی تارادیس دارای گواهینامه انحصاری ISO 10006 می باشند.

معایب پنجره با پروفیل آکپا (Akpai)

با توجه به قیمت اولیه بیلت آلومینیوم و صادرات به صرفه آن به خارج از کشور. قیمت تمام شده پنجره با این نوع پروفیل تا حدودی هزینه بر می باشد.

به دلیل دشوار بودن تامین مواد اولیه و کسری برخی اکسسوری های مورد نیاز با توجه به شرایط تحریمی موجود. خدمات پس از فروش پنجره دوجداره آلومینیوم آکپا هزینه های مضاعفی را به همراه خواهد داشت.

انواع مدل های ترمال بریک Akpai

پروفیل های تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا با بهره مندی از استانداردهای بین المللی می باشند. همچنین قیمت محصولات این برند بسیار مناسب می باشد. انواع مدل های ترمال بریک Akpai طی یازده مرحله باه بهره مندی از تجهیزات مدرن و ماشین آلات پیشرفته با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند. انواع پنجره های قابل ساخت با پروفیل های آکپا عبارتند از:

  1. لولایی
  2. کشویی
  3. هلالی
  4. فولکس واگنی
  5. چهارلنگه ( دو حالته و تک حالته )
  6. سه لنگه ( دو حالته و تک حالته )
  7. دو لنگه ( دو حالته و تک حالته )
  8. الحاقی
  9. کرتین وال

پس از ثبت قرارداد، به علت زمان بر بودن ساخت سفارشات پروفیل، امکان هر گونه تغییر در سفارش اولیه اعم از تعویض رنگ پروفیل یا حتی اضافه کردن آیتم جدید در طی روند ساخت با صرف هزینه و زمان زیادی همراه است.

پروفیل ایرانی آکپای

لیست پروفیل های AKPA

پنجره آلدوکس آکپا

نمونه پروفیل آکپا

زمان ساخت و اجرا

با نظر بر ماهیت روند خرید پروفیل های آلومینیوم، تحویل پنجره با پروفیل آکپای حداقل 70 روز کاری از زمان تاییدیه ساخت توسط کارفرما به طول می انجامد.

سفارش درب و پنجره دوجداره آلومینیوم آکپا

جهت سفارش درب و پنجره آلومینیومی با پروفیل های AKPA می توانید با مجموعه ی تارادیس جهت نصب و یا تعویض پنجره های قدیمی خود تماس بگیرید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4/5 - (5 امتیاز)

سوالات متداول

  • تفاوت پنجره آلومینیوم معمولی با ترمال بریک های Akpai در چیست؟
    پنجره های ساخته شده از پروفیل های آلومینیومی معمولی به میزان بالایی حرارت و برودت را انتقال می دهند. این موضوع موجب اتلاف انرژی بالا و انتقال گرما یا سرما به محیط داخلی ساختمان در فصول گرم و سرد سال است. اما در پنجره های ترمال بریک برند آکپا به دلیل استفاده از نوار های پلی آمید، تا حد قابل توجهی از تبادل دمایی و صوتی جلوگیری می شود. ضمنا پروفیل های این برند تحت پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا به منظور عایق بندی بهینه حرارتی و صوتی طراحی و تولید شده اند.
  • پروفیل برند آکپا ساخت چه کشوری است؟
    این محصول با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در ساخت انواع پروفیل با کیفیت، در کشور ترکیه تولید می گردد. امروزه در پی مشارکت این شرکت با کشور ایران، پروفیل های Akpai در شهر تبریز نیز تولید می گردند.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *