پنجره دوجداره وین تک

آخرین تاریخ به روز رسانی : 13 اسفند 1402

نمایندگی وین تک در تهران کجاست؟ مجموعه تارادیس تولید کننده انواع درب و پنجره یو پی وی سی و نمایندگی رسمی وین تک می باشد. در صورتی که قصد خرید پنجره های دوجداره وین تک در تهران را دارید، می توانید جهت استعلام قیمت با مشاورین تارادیس تماس حاصل نمایید. در لیست نمایندگی وین تک می توانید پولاد یراق تارادیس را به عنوان ارائه کننده پنجره های دوجداره WINTECH‌ با بالاترین کیفیت، بهترین یراق آلات و مناسب ترین قیمت بیابید.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

نمایندگی وین تک

برای جایگزین کردن پنجره‌ های دوجداره به جای پنجره‌ های قدیمی می‌ توانید با مراجعه به نمایندگی وین تک، متناسب با سلیقه و بودجه‌ ای که برای بازسازی پنجره‌ها در نظر گرفته اید. طرح‌ ها و مدل‌ های مختلف درب و پنجره‌ ها را مشاهده کنید و متناسب با محیطی که بازسازی باید در آن صورت بگیرد، سفارش خود را ثبت کنید. در کمترین زمان متخصصین به محل اعزام شده و با اندازگیری دقیق ظرف مدتی کوتاه بازسازی پنجره را انجام می دهند.

    درخواست مشاوره رایگان

    متریال پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک

    مزیت خرید نمایندگی پنجره وین تک چیست؟ اگر بخواهیم ماده از اصلی تشکیل دهنده فریم یا پروفیل‌های درب و پنجره‌ی دوجداره را بررسی کنیم. باید گفت ماده اصلی تشکیل دهنده‌ی این نوع درب و پنجره‌ ها از مشتقات نفت بدست می‌ آید. ماده تشکیل دهنده‌ی فریم UPVC، مونومر وینیل کلراید بوده که با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص این مونومر‌ها به یکدیگر پیوند خورده و عمل پلیمریزاسیون شکل می‌ گیرد.

    طی فرایند بعدی مواد دیگری اضافه می‌ شود، تا مقاومت UPVC فشار و ضربه افزایش یابد. این ترکیبات کمک می کند که پروفیل پنجره وین تک، در مقابل عوامل محیطی ضمن حفظ فرم و شکل از انعطاف پذیری خوبی هم برخوردار باشد.

    قیمت پنجره‌های دوجداره وین تک

    قیمت پنجره‌های دوجداره در فرایند بازسازی به پارامتر‌های مختلفی بستگی دارد. مواردی نظیر؛ متراژ پروفیل UPVC، یراق آلات، تعداد بازشو‌ها و ثابت‌ها و همچنین شیشه‌ای که قرار است در پنجره‌ها استفاده شود.

    قیمت پنجره وین تک تهران

    با در نظر گرفتن این پارامتر‌ها می‌توان هزینه‌ها را به صورت حدودی محاسبه کرد. و بعد از بازدید رایگان متخصصین در محل و با اندازه‌گیری دقیق‌ تر و محاسبه‌ میزان UPVC مصرفی و مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم قیمت دقیق را به کارفرما اعلام می‌کنند. توجه داشته باشید در تارادیس به دلیل بهره مندی از خط تولید اختصاصی تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی، هزینه تمام شده تولید و ارسال پنجره ها نسبت به سایر رقبا، اقتصادی تر خواهد بود.

    برای اطلاعات بیشتر به بخش قبمت پروفیل پنجره مراجعه کنید.

    تفاوت پروفیل‌های سری 60 و 70

    در پنجره دوجداره وین تک پروفیل‌های سری 60، 10% از سری 70 ارزان‌ تر می‌باشد. این تفاوت قیمت شامل فریم، مولیون و ساش می‌ شود.

    یکی از تفاوت‌ هایی که در پنجره‌ های دوجداره سری 60 و 70 وجود دارد و موجب اختلاف قیمت آنها می‌ شود، عرض آنها می‌ باشد. در سری 70 از پنجره‌ های دوجداره وین تک عرض پروفیل 7cm بوده و در سری 60 نیز عرض پروفیل 6cm می‌ باشد.

    همین اختلاف در عرض و وزن باعث می‌ شود تا پروفیل‌ های سری 70 در مقابل سری 60 ضمن داشتن استحکام و وزن بالاتری، قیمت تمام شده بیشتری برای کارفرما به همراه داشته باشد.

    چرا پنجره دوجداره وین تک بخریم؟

    استفاده از پروفیل‌های وین تک ویژگی‌های مثبت و مزایای ارزشمند مهمی برای کارفرما به همراه دارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل عایق بودن این نوع درب و پنجره‌ها است. زمانی که علت تصمیم گرفتن مشتریان به تعویض و جایگزین کردن پنجره‌های دوجداره به جای پنجره‌های قدیمی را جویا می‌ شویم. اکثر آنها به یک مسئله اشاره می کنند. عایق نبودن و اتلاف انرژی و بالا رفتن هزینه‌ های ناشی از مصرف انرژی این نوع درب و پنجره‌ها عایق بوده و در مقابل دما و صدا و رطوبت مقاوم می باشد.

    سایر مزایا

    • استفاده از پنجره‌های دوجداره UPVC در زمستان از ورود هوای سرد و ودر تابستان از ورود هوای گرم به داخل محیط جلوگیری کند. همین مسئله باعث می‌ شود با پایین آمدن مصرف انرژی هزینه‌ها به صورت چشمگیر پایین بیاید.
    • مورد بعدی از ویژگی‌ های مثبت درب و پنجره‌های دوجداره با پروفیل پنجره وین تک، سازگاری و عایق بندی مناسب در انواع شرایط آب و هوایی می‌باشد.
    • در فرایند تولید به پروفیل‌های Wintech موادی اضافه می‌ شود، که آن را در مقابل ضربه و فشار هم مقاوم می‌کند.
    • در بازسازی (جایگزین کردن پنجره‌های دوجداره UPVC با پنجره‌های قدیمی) هیچگونه آسیبی به دیوار‌ها و سقف مجاور نمیرسد وتنها فریم پنجره برش ‌خورده و قاب پنجره قدیمی باقی می‌ماند.
    • با استفاده از پروفیل‌های ال شکل یا لبه دار قاب باقی مانده به خوبی پوشش داده می‌شود و به هیچ عنوان معلوم نمی شود.
    • نصب و اجرا در کمترین زمان.
    • یکی از ویژگی‌های مهم و ارزشمند در بازسازی پنجره‌ها صرف مدت زمان کوتاه برای نصب و اجرا می‌باشد. به طور کلی برای هر پنجره حدود 45 دقیقه زمان صرف می‌شود. همپوشانی پنجره‌ها با هم و به صورت موازی در یک بازه زمانی انجام می‌شود. تمامی این فرایند در یک روز انجام می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود کسانی که قصد بازسازی پنجره‌های خود را دارند برای انجام این کار بیشتر ترغیب شوند.
    • در بازسازی پنجره‌های قدیمی نیازی به تخلیه کامل نبوده و تنها کافیست اطراف پنجره‌ها را تا شعاع دومتری خلوت باشد تا کار با سرعت بیشتری پیش برود.

    مراحل باز‌سازی با پروفیل پنجره وین تک

    ابتدا با استفاده از دست پنجره‌های باز شو را در آورده و در مرحله بعد تسمه‌های آهنی که شیشه را نگه می‌دارند را باز کرده و شیشه‌ها را از پنجره خارج می‌ شوند. در مرحله بعد به سراغ پنجره‌های ثابت رفته و شیشه‌ های این پنجره‌ها را نیز خارج می کنیم. لازم به ذکر است در فرآیند بازسازی توسط تیم تارادیس، تخریب وجود نداشته و دور پنجر‌ ها با استفاده از ابزار آلات صنعتی بریده می‌ شود. بطوریکه تنها قاب پنجره قدیمی به جا می‌ماند.

    پنجره‌های قدیمی دارای شاخه‌هایی بوده که در زمان ساخت داخل دیوار‌ها جای می‌ گیرد. در بعضی از موارد نیز مقداری از قاب داخل دیوار است. به این دلیل نمی توان بدون تخریب کردن دیوار‌های مجاور و اطراف پنجره به صورت کامل پنجره قدیمی را خارج کرد.

    بدون تخریب یا آسیب زدن به دیوار‌های مجاور و سقف، بدون استفاده از مصالح ساختمانی بازسازی و نصب نصب پنجره‌های UPVC انجام می شود.

    برای پوشاندن قاب باقی مانده از پروفیل‌های لبه دار، پروانه‌ای یا ال شکل استفاده می‌ شود. پروفیل‌های ال شکل UPVC وین تک می‌تواند ضمن پوشاندن کامل قاب پنجره قبلی درصد عایق بندی پنجره‌ها را در مقابل دما، صدا و رطوبت را تا حد قابل توجهی بالا ببرند.

    بعد از نصب پروفیل‌های UPVC وین تک، نصاب با استفاده از پیچ‌های مخصوص پروفیل را به قاب پنجره قبلی و دیوار محکم می کنند. سپس با استفاده از فوم و چسب مخصوص کارهای عایق بندی این نوع پنجره‌های دوجداره انجام می‌ شود.

    مطلب پیشنهادی: مزایا و معایب پنجره های وین تک

    تولید کننده برتر پنجره وین تک در تهران

    چرا از تارادیس بخریم؟

    بهترین قیمت پنجره دوجداره وین تک چقدر است؟ تارادیس با تجربه فراوان یکی از بهترین های نمایندگی فروش وین تک تاکنون بوده است و رضایت مشتریان برای این مجموعه از هر چیزی بالاتر است. علاوه بر تخصص و تجربه بیش از یک دهه متخصصان و نصابان گروه پولاد یراق تارادیس، ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز یکی از مزایای خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. این مجموعه با دارا بودن کارخانه اختصاصی و خط تولید پنجره دوجداره UPVC وین تک، بهترین قیمت را ارائه می نماید. ضمن آنکه به دلیل بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه تخصصی، تارادیس ارائه کننده بی نقص ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی با بالاترین استانداردهای ساخت می باشد. سایر مزایای خرید پنجره دوجداره وین تک از نمایندگی تارادیس عبارتند از:

    • دارا بودن خط تولید مجهز به ماشین آلات پیشرفته خارجی و وارداتی
    • تولید پنجره های دوجداره با بهترین برندهای پروفیل یو پی وی سی نظیر وین تک
    • استفاده از بهترین برندهای یراق آلات پنجره های دوجداره ترک و آلمانی
    • دارا بودن تیم متخصص و نصابان حرفه ای و مجرب
    • بهترین قیمت و تضمین کیفیت به همراه خدمات پس از فروش
    • امکان خرید اقساطی و چکی

    شعب نمایندگی های وین تک گروه تارادیس در شهر تهران

    مرکز فروش پنجره دوجداره در تهران کجاست ؟ شرکت وین تک در تهران نمایندگی محصولات خود را به تولید کنندگان مختلفی اعطا نموده است. تارادیس یکی از این نمایندگان معتبر با دارا بودن خط تولید اختصاصی مجهز به ماشین آلات پیشرفته وارداتی می باشد. ضمن آنکه محصولات خود را با بالاترین استاندارهای ملی و بین المللی تولید می نماید.

    • تهران شمال
    • نمایندگی وین تک در جنوب تهران
    • تهران مرکز
    • نمایندگی وین تک در غرب تهران
    • تهران شرق

    برای دریافت لیست قیمت وین تک و سفارش پنجره دوجداره خود از نمایندگی وین تک تهران در کلیه مناطق، می توانید از طریق شعب نیاوران، سعادت آباد، شهرک غرب، تهرانپارس، قیطریه، چیتگر، پرند، شهرری، ولیعصر و … تارادیس اقدام نمائید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تارادیس در تماس باشید.

    این مطلب چقدر مفید بود ؟
    4.1/5 - (16 امتیاز)

    سوالات متداول

    • آیا قیمت پروفیل های پنجره دوجداره وین تک بالا است؟
      قیمت این پنجره ها به پارامترهای مختلفی اعم از متراژ پروفیل UPVC، یراق آلات، تعداد بازشو‌ها و ثابت‌ها و همچنین شیشه‌ای که قرار است در پنجره‌ها استفاده شود می تواند بسیار متفاوت باشد. اما با توجه به کیفیت بالای این پنجره ها و عایق بندی مناسب و صرفه جویی عالی در میزان مصرف انرژی، در طول زمان بسیار مقرون به صرفه اقتصادی خواهد بود.
    • دلیل اختلاف قیمت پروفیل های سری 70 و سری 60 در چه مواردی است؟
      اختلاف در عرض و وزن سری 60 و 70 موجب اختلاف قیمت آنها می شود به نحوی که در پروفیل های سری 70 به دلیل استحکام و عرض بیشتر، در نتیجه وزن بالاتر، قیمت تمای شده نیز بالاتر خواهد بود.
    • امکان خرید اقساطی در نمایندگی تارادیس وجود دارد؟
      بله شما عزیزان می توانید پنجره های دوجداره وین تک را با پروفیل اصل و بهترین کیفیت تولید از تارادیس به صورت چکی خریداری نمائید. در نظر داشته باشید در شرایط خرید اقساطی نیازی به پیش پرداخت نبوده و سودی دریافت نمی گردد. زیرا تارادیس نمایندگی وینتک در تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.
    3 دیدگاه در “پنجره دوجداره وین تک
    • 1 مرداد 1399 at 10:37 ق.ظ
      Permalink

      وینتک هم بد نیست

      Reply
    • 21 فروردین 1402 at 12:12 ب.ظ
      Permalink

      ۲ پنجره خواب بابعاد۱۳۰در۱۴۰و۱۹۰در۱۴۰ یک درب وپنجره قدی۲۳۰در۱۹۰ آشپزخانه ویک درب تراس خواب قدی ۱۹۰در۱۴۰…چقدر هزینه دارد بانصب وهمچنین درآوردن پنجره آلومینیوم قدیمی ودرب قدیمی فلزی آشپزخانه…لطفا قیمت را اعلام فرمایید..متشکرم

      Reply
      • 12 شهریور 1402 at 11:36 ق.ظ
        Permalink

        سلام وقت بخیر دوست عزیز با شماره های درج شده تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره و پیش فاکتور دریافت نمایید.

        Reply
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *