نمایندگی فروش وین تک در کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی : 12 دی 1402

گروه پولاد یراق تارادیس، نمایندگی وین تک در تهران و کرج می باشد. پروفیل های UPVC وین تک از محبوب ترین برندهای شناخته شده پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران می باشند. پروفیل های یو پی وی سی WINTECH از کیفیت بالا و مقاومت عالی در مقابل عوامل گوناگون محیطی نظیر شرایط گوناگون آب و هوایی و رطوبت برخوردار می باشند. به همین دلیل برای اقلیم های سرد و پر برف و بارانی نظیر استان البرز از بهترین انتخاب ها می باشند. زیرا عایق بندی مطلوب حرارتی و صوتی را به ویژه در مناطق شلوغ تامین می نمایند.  جهت سفارش انواع درب و پنجره UPVC در کرج و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش تارادیس در شعبه استان البرز تماس بگیرید.

تماس مستقیم با شعبه استان البرز
تماس با ما ۳۲۵۲۴۱۸۷ (۰۲۶)

به نحوی که پنجره های دوجداره وین تک در برابر تابش مستقیم نور خورشید در دراز مدت، تغییر شکل و رنگ نخواهد داد. همچنین مقاومت و استحکام بالای پنجره های دو و سه جداره وین تک در برابر انواع آلودگی، تغییرات دمایی، رطوبت و سایر عوامل مشابه مثال زدنی می باشد. در نظر داشته باشید علاوه بر انتخاب نوع و برند پروفیل، نمایندگی ارائه دهنده خدمات ساخت و نصب، مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت و طول عمر مفید پنجره شما خواهد بود.

نمایندگی وین تک کرج و استان البرز

نمایندگی پروفیل وین تک در کرج

تارادیس نماینده رسمی محصولات وین تک در تهران و کرج می باشد. همچنین این مجموعه دارای کارخانه تولید کننده انواع درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC همراه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت پنجره های دوجداره می توانید با طراحان و متخصصین نصب گروه تارادیس هماهنگی لازم را جهت بازدید از ساختمان مد نظر خود انجام دهید.

قیمت پنجره های دوجداره وین تک دیگر برندهای مطرح پروفیل به عوامل مهمی نظیر متراژ پروفیل مصرفی، جنس و کیفیت متریال سازنده درب و پنجره UPVC، آلومینیومی و … بستگی دارد. تخمین دقیق قیمت تنها پس از تعیین و اندازه گیری دقیق این پارامتر ها امکان پذیر خواهد بود.

چرا از تارادیس بخریم؟

پولاد یراق تارادیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های دوجداره وین تک در کرج و استان البرز همچنین در سراسر کشور می باشد. با خرید از این مجموعه می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی تمام وقت کارشناسان و نصابان تارادیس بهره مند شوید. ضمن اینکه خط تولید اختصاصی مجموعه تارادیس مجهز به ماشین آلات و تجهیزات به روز مطابق استانداردهای جهانی می باشد. در نتیجه با انتخاب بهترین برند پروفیل UPVC برای پنجره خود، از پروسه ساخت استاندارد و حرفه ای نیز اطمینان خاطر خواهید داشت. کلیه استانداردهای ملی ساختمان و شهرسازی در ایران همچنین استانداردهای بین المللی ساخت پنجره های دوجداره در تارادیس اجرا می شوند.

قیمت درب و پنجره وین تک در استان البرز

  • انجام کلیه مراحل پروسه ساخت توسط تیم متخصص و مجرب
  • ساخت پنجره در خط تولید حرفه ای و اختصاصی تارادیس
  • استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا
  • به کار گیری یراق آلات مرغوب و درجه یک از بهترین برندهای خارجی یا ایرانی
  • نصب حرفه ای و اصولی
  • دانش فنی بالا و تخصص سازنده

قیمت درب و پنجره وین تک در استان البرز

چنانچه ساکن استان البرز یا هر یک از شهر های حومه کرج نظیر مهرشهر، مهرویلا، گلشهر، جهان شهر، عظیمیه و … هستید. همچنین جهت بازدید و ثبت سفارش ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی خود را از نمایندگی وین تک در کردان، سهیلیه، زعفرانیه کرج، چهار باغ و … را دارید. می توانید با کارشناسان تارادیس هماهنگی لازم را انجام دهید.

جهت اطلاع از نحوه صحیح اندازه گیری پنجره دوجداره، سفارش و ساخت پنجره با استفاده از پروفیل VINTECH در کرج می توانید با دفاتر تارادیس واقع در غرب و شرق تهران تماس حاصل فرمائید.

تماس مستقیم با شعبه استان البرز
تماس با ما ۳۲۵۲۴۱۸۷ (۰۲۶)
این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.9/5 - (10 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا امکان پرداخت اقساطی و چکی وجود دارد؟
    بله شما می توانید انواع پنجره های دوجداره مورد نیاز خود را با استفاده از پروفیل وین تک را به صورت اقساط بدون بهره و بدون نیاز به پیش پرداخت خریداری کنید.
  • چرا از تارادیس بخریم؟
    پولاد یراق تارادیس تولید کننده مستقیم و بدون واسطه انواع پنجره دوجداره با استفاده از بهترین برند پروفیل و شیشه سکوریت می باشد. این مجموعه وارد کننده مستقیم یراق آلات از بهترین برندهای تولید کننده نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *