پنجره دوجداره حفاظ دار ( ضد سرقت )

آخرین تاریخ به روز رسانی : 1 تیر 1402

در واقع چيزي به نام پنجره دوجداره حفاظ دار وجود ندارد. و اگر قرار است حفاظي بر روي پنجره تعبيه شود از نوع فلزی, استيل يا غيره بايد ساز و كار جدا گانه ای برای آن در نظر گرفت. پس از تعويض و نصب پنجره با توجه به شرايط محل از كارشناسان شركت تاراديس مشاوره و راهنمايي لازم براي نصب حفاظ را دریافت نمائید.

طريقه كار نيز بدين صورت است كه ابتدا حفاظ در قاب پنجره ها نصب مي گردد؛ بعد از آن نیز اقدام به نصب پنجره هاي دو جداره مي شود.

شيشه جورجين بار حفاظ نیست !

در برخي موارد متاسفانه شيشه جورجين بار را (شبكه هاي دكوراتيو داخل شيشه) به عنوان حفاظ معرفي مي كنند. كه اين حفاظ فقط جنبه زيبايي دارد و بدليل مقاومت ضعيف به هيچ عنوان حفاظ محسوب نمي شود.

در حقيقت شيشه هاي جورجين بار (شبكه هاي داخل شيشه) بيشتر براي فضاهاي كلاسيك و از لحاظ زيبايي هاي بصري قابل استفاده مي باشد.

پنجره دوجداره حفاظ دار georgian

لازم بذكر است كه كلا درب و پنجره از هرنوع جنسي كه باشد حتي از نوع سوييچي يا قفل دار باز هم به تنهايي ايمني لازم را ايجاد نمي كند. حتما با توجه به موقعيت و شرايط محل بايد تدابير امنيتي لحاظ شود. لازم به ذکر است ماهيت پنجره های دو جداره تامین ایمنی لازم برای هر محیطی مي باشد.

ساخت پنجره دوجداره حفاظ دار

آیا با پروفیل های UPVC می توان پنجره حفاظ دار ساخت؟ پاسخ در یک کلام، خیر. در حقیقت هیچ پنجره ای در برابر سرقت ایمن نمی باشد. مگر آنکه با حفاظ های مختلف ( و نه از جنس خود UPVC ) آن را نسبت به سرقت مقاوم کرد. مانند نرده های استیل، آلومینیوم، آهن کشی به صورت فرفرژه یا سیستم هوشمند کرکره رولینگ بیرون پنجره.

لازم به ذکر است در صورت عدم انتخاب هیچ کدام از موارد فوق، می توان نسبت به ضدگلوله نمودن شیشه های یک پنجره اقدام نمود. این امر مستلزم زمان و هزینه بسیار زیادی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر، بازدید پروژه و استعلام قیمت می توانید با مجموعه تارادیس تماس بگیرید. تارادیس تولید کننده پنجره دوجداره و نماینده فروش برترین برندهای پروفیل ( وین تک ،‌ویستا بست ، هافمن ، هوبر ) با بیش از ۱۵ سال تجربه است.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

پنجره دوجداره UPVC و آلومینیومی ضد سرقت

نقش استفاده از پروفیل مناسب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت بسیار حائز اهمیت است. زیرا پروفیل به عنوان نگهدارنده کلیه اجزا پنجره شامل یراق آلات، شیشه، دستگیره و …. نقش اساسی در سیستم های دوجداره را دارد. استفاده از پروفیل هایی که دارای استانداردهای جهانی هستند، همچنین استفاده از رین فورس یا گالوانیزه مقاوم و استاندارد. تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی و ضد سرقت نمودن درب و پنجره های دوجداره خواهد داشت.

نوع یراق‌آلات پنجره های دوجداره UPVC نیز در ضد سرقت کردن آنها بسیار مهم است. یراق آلات مصرفی بایستی به نحوی طراحی شده باشند که در اثر وارد شدن ضربه سخت یا فشار زیاد یا استفاده از ابزارهایی نظیر دیلم به سادگی قابل باز شدن نباشند. معمولا در انواع ضد سرقت پنجره های دوجداره از پین های قارچی شکل استفاده می کنند تا امنیت لازم بر قرار گردد.

شیشه به کار رفته در پنجره های ضد سرقت نیز عموما به صورت لمینیت و یا شیشه سکوریت با مقاومت بالا در برابر شکسته شدن می باشد. برخی از انواع این شیشه های دوجداره ضد گلوله نیز می باشند و امنیت کافی را تامین می نمایند.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (2 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا پنجره دوجداره حفاظ دار با پروفیل UPVC را می توان ساخت؟
    پاسخ در یک کلام، خیر.
  • مزایای استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی ضد سرقت چیست؟
    با استفاده از انواع ضد سرقت پنجره های UPVC می توانید امنیت اماکن مسکونی و یا اداری خود را بالا ببرید بدون آنکه نیازی به نصب حفاظ های آهنی که جلوی دید را می گیرند و ظاهر جالبی ندارند، داشته باشید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *