پنجره دوجداره رنگی

آخرین تاریخ به روز رسانی : 11 بهمن 1402

از پنجره دوجداره رنگی می توان برای زیبایی بخشیدن نمای ساختمان استفاده کرد. پنجره های دوجدراه UPVC رنگی به دلیل زیبایی خاص دارای طرفداران زیادی هستند که یکی از جدید ترین فناوری ها در تولید پنجره های یو پی وی سی و انواع شیشه دوجداره را دارا می باشند. پنجره های رنگی با اشکال گوناگون، طرح ها و مدل های متفاوت ساخته می شوند. این تنوع رنگ موجب گردیده با هر جنس و متریالی بتوان از آنها برای نمای ساختمان های مختلف استفاده کرد. پروفیل های یو پی وی سی از خاصیت رنگ پذیری برخوردارند و می توان با استفاده از رنگ پاش سطح آنها را با رنگ های مختلف بپوشانید. استفاده از رنگ در سطح پروفیل های یو پی وی سی موجب ضد خش شدن آن نیز می گردد.

پنجره دوجداره رنگی

انتخاب رنگ مناسب برای پنجره دوجداره

یکی از مهم ترین مزیت های پنجره های یو پی وی سی رنگی، امکان استفاده از رنگ بندی متفاوت است. شما می توانید از پنجره های رنگ اکریلیک و لمینیت استفاده کنید. همچنین می توان محیط بیرونی پنجره خود را با دکوراسیون و معماری خارجی ساختمان ست نمود. یکی از انواع پنجره های رنگی نیز پنجره دوجداره مشکی است که امروزه در ساختمان های مدرن از آن استفاده می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب پنجره دوجداره مناسب برای سازه مورد نظر خود با کارشناسان تارادیس تماس بگیرید.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

مشخصات پنجره رنگی

اولین و برجسته ترین مشخصات پنجره رنگی ،نمای زیبا و منحصر به فردی است که به خانه ها و ساختمان ها میدهد.رنگ مورد استفاده در این نوع پنجره ها نقش یک محافظ دارد تا پروفیل خط نیوفتد.جالب است بدانید در ساخت این نوع پنجره ها از پروفیل های مات و براق استفاده میکنند. از دیگر نکات مناسب و قابل توجه پنجره های دوجداره رنگی مقاومت مطلوب در برابر حرارت بالا و رطوبت و زنگ زدگی است.

مزایای پنجره های UPVC رنگی

انواع پنجره های UPVC رنگی به دو صورت پنجره لمینیت و پنجره رنگی تولید می گردد. این نوع پنجره ها علاوه بر زیبایی ظاهری و قابلیت استفاده در انواع سبک دکوراسیون داخلی و خارجی دارای مزایای بسیاری نیز می باشند:

  • پروفیل های رنگی با گذشت زمان دچار تغییر رنگ یا رنگ پریدگی نمی شوند.
  • در انواع پنجره های رنگی خاصیت انعطاف پذیری و چسبندگی بالا وجود دارد.
  • قابلیت استفاده از انواع رنگ های براق ،مات و نیمه براق در این نوع پنجره ها وجود دارد.
  • امکان استفاده از انواع طرح ها نظیر طرح بافت چوب و … در پروفیل های رنگی وجود دارد.
  • مقاومت این نوع پروفیل های یو پی وی سی در برابر عوامل تخریب کننده نظیر حرارت بالا، رطوبت، تابش اشعه های خورشید و … بالا و دارای عمر طولانی است.
  • عدم محدودیت در استفاده از انواع پروفیل های رنگی

انواع پنجره دوجداره UPVC رنگی

بهترین حالت برای استفاده از رنگ ها در پنجره UPVC چیست؟

پنجره های دوجداره یو پی وی سی از جنس نوعی پلاستیک پیشرفته در پروفیل سازنده خود بهره مند هستند. بهترین راه برای رنگی کردن این نوع پروفیل ها استفاده از رنگ های کوره ای است که خاصیت استاتیک بالایی دارند. بدین معنی که این نوع رنگ ها در مواجهه با دماهای مختلف در سرمای زمستان و گرمای تابستان کاملا ثابت و مقاوم هستند. در نتیجه از روی پروفیل جدا نمی شوند و دچار ترک خوردگی نیز نمی گردند.

بنابراین بهترین حالت برای استفاده از پنجره های یو پی وی سی رنگی، استفاده از لمینت بر روی آنها می باشد. در این روش ابتدا پروفیل یو پی وی سی تولید می شود. سپس ورق های رنگی لمینت بر روی آن چسبانده می شود. این کار با دستگاه های پیشرفته مخصوص انجام می شود و با دادن حرارت، استحکام لازم را به دست می آورد. توجه داشته باشید می توان از این نوع رنگ ها تنها در یک رو یا هر دو طرف پنجره استفاده کرد. البته این امر بر قیمت نهای پنجره دوجداره UPVC تاثیر گذار خواهد بود. به طوری که این نوع پنجره ها از انواع معمولی به رنگ سفید، گران قیمت تر خواهند بود.

مطلب پیشنهادی: پنجره دوجداره لمینت چیست ؟

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره رنگی

در خرید پنجره های دوجداره مورد نیاز خود همواره برند و کمپانی سازنده را مد نظر قرار دهید. زیرا پروفیل های ساخته شده در شرکت های معتبر و برندهای معتبر علاوه بر کیفیت بالاتر و زیبایی، از مقاومت و دوام بالایی در طول زمان برخوردار هستند. در تارادیس انواع پنجره های دوجداره UPVC معمولی همچنین انواع رنگی با بالاترین کیفیت و متریال اولیه در خط تولید اختصاصی مجهز به ماشین آلات پیشرفته ترک و المانی تولید می شوند. استفاده از بهترین برند یراق آلات پنجره دوجداره همچنین بهترین پروفیل های مصرف موجب گردیده پنجره های تارادیس دارای بالاترین درجه استحکام، مقاومت و طول عمر مفید بالا باشند.

پروژه های اجرا شده توسط تارادیس را مشاهده کنید

به منظور سفارش و نصب پنجره های دوجداره uPVC رنگی می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان گروه پولاد یراق تارادیس بهره مند گردید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا قیمت پنجره های دو جداره رنگی از مدل های سفید رنگ گران تر است؟
    بطور متوسط اغلب پنجره های رنگی و سفارشی دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت به پروفیل های سفید ساده هستند. این امر با توجه به برند سازنده و کیفیت رنگ یا طرح مصرفی می تواند متغیر باشد.
  • پروفیل های رنگی دارای چه طیف رنگی هستند؟
    ده روکش استاندارد رنگی برای پروفیل های طرح چوب وجود دارد. همچنین می توانید از رنگ های محبوب متداول مثل بلوط طبیعی، زیتونی، کرم، دانه های سفید و ... نیز پروفیل پنجره خود را سفارش دهید. علاوه بر طرح های چوبی کلاسیک و رنگ های متداول نیز این امکان وجود دارد که رنگ سفارشی مد نظر خود را مطابق با دکوراسیون ساختمان خود به سازنده پروفیل سفارش دهید.
3 دیدگاه در “پنجره دوجداره رنگی
  • 29 فروردین 1401 at 2:39 ب.ظ
    Permalink

    رنگ پنجره با رنگ دیوار باید یکی باشد ؟

    Reply
  • 29 فروردین 1401 at 2:40 ب.ظ
    Permalink

    رنگ پنجره با رنگ دیوار باید یکی باشد ؟

    Reply
    • 17 اردیبهشت 1401 at 6:01 ب.ظ
      Permalink

      سلام این امر کاملا وابسته به سلیقه شماست.

      Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *