پنجره دوجداره هوبر

آخرین تاریخ به روز رسانی : 25 بهمن 1402

پروفیل یو پی وی سی هوبر تحت لیسانس کشور بلژیک و با سطح 62 میلی متر یکی از بهترین پروفیل های خارجی پنجره دوجداره موجود در بازار است. محصولات این کمپانی انحصارا توسط گروه صنعتی تارادیس استفاده و تولید می گردد. که به نام درب و پنجره دوجداره هوبر Huber شناخته می شوند.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

پروفیل upvc هوبر( HUBER )

هوبر ( HUBER ) یکی از بهترین برندهای تولید کننده پروفیل می باشد. که با ضخامت استاندارد و تعداد 4 کانال در سطح مقطع داخلی خود، نیاز مشتری جهت یک پنجره ایده آل را فراهم می کند.

مهم ترین اصل در کیفیت پروفیل UPVC، متریال مصرفی آن است. در پروفیل HUBER از بهترین متریال مصرفی مانند پودر S65 pvc، اضافه شونده ها مانند تیتان، انواع لوبریکیت (Lubricate)، روان کننده ها، ضدحریق ها و… محصول کشور های آلمان و ترکیه استفاده می شود. که کیفیت محصول نهایی را در برابر خمش، پیچش, تغییر رنگ و..تعیین می کند.

استانداردها و تاییدیه های معتبر بین المللی

پروفیل HUBER تحت لیسانس کشور بلژیک بوده که شرکت تارادیس اولین و تنها نماینده این کمپانی در غرب آسیا شناخته می شود. کیفیت درجه یک، نظارت مستمر، سابقه ی طولانی در خصوص تولید پروفیل upvc و مشتری مداری، از عوامل بسیار تاثیرگذار در پروفیل مصرفی HUBER با نمایندگی انحصاری شرکت تارادیس در ایران می باشد.

تولید پنجره بر اساس استاندارد ISO 10006-2000 توسط مجموعه ی تارادیس، بیانگر اهمیت شرکت تارادیس نسبت به رضایت مشتریان خود می باشد.

تمامی پنجره های تولید شده با پروفیل HUBER در تمامی مقاطع فریم و مولین، (بنا به درخواست مشتری) از نوع قوطی و با ضخامت حداقل 1.25 میلی متر می باشد. نوار درزگیرهای تمامی بازشو ها در این پروفیل از نوع EPDM و با برند SEGIL ترک می باشد. ضمن اینکه سطح نشیمنگاه پروفیل هوبر 62 میلی متر بود که با اضافه شدن شیشه با ضخامت 22 میلی متر به آن، خیال مشتری را از بابت عایق بودن راحت می کند.

در نظر داشته باشید تمامی پنجره ها با پروفیل HUBER، توسط شرکت تارادیس یک سال گارانتی تعویض می گردد.

پروفیل های HUBER در برابر تغییر رنگ، شکل و فرم طبق استاندارد های صحرای آریزونا، توسط این کمپانی 5 سال ضمانت می گردد. تارادیس نیز بابت تک تک واحد های ساخته شده در یک ساختمان به مشتریان عزیز برگه گارانتی مجزا ارائه می دهد.

مزایای پنجره یو پی وی سی هوبر

پنجره های دوجداره UPVC هوبر ، با بکارگیری پروفیل Huber تحت لیسانس بلژیک تولید می شوند. این پنجره ها با بالاترین سطح کیفی و متریال درجه یک عرضه می شوند. در ادامه به بررسی مزایا و نقاط قوت آنها می پردازیم.

پروفیل پنجره دوجداره هوبر

نوار درزگیر 

نوار درزگیر در کلیه بازشوها با انتخاب مشتری، از نوع EPDM سجیل ترکیه می باشد که در حال حاضر همین نوار درزگیر در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

گالوانیزه مورد استفاده در پنجره دوجداره هوبر

گالوانیزه در تمامی مقاطع پروفیل های فریم و مولین با انتخاب مشتری از نوع قوطی و با ضخامت 25/1 میلی متر استفاده می گرددکه تاثیر بسیار زیادی در ایستایی و عدم پیچش پروفیل در دراز مدت را دارد.

شیشه ها

کلیه شیشه ها با ضخامت 22 میلی متر و از نوع گرید +A می باشد. و با اسپیسر بندبل (Bendble) ( خم یک پارچه ) و با چسب دو جزئی گرم تولید می گردد که این امر در کنار ماشین آلات اتوماتیک، گارانتی 5 ساله جهت گازآرگون شیشه و بخار گرفتگی را برای خریدار عزیز به ارمغان می آورد.

یراق درجه یک 

کلیه یراق آلات از نوع ترک ( VHS ) پریمیوم ( وزن بالا ) و ROTO آلمان بوده که در مجموعه تارادیس این یراق آلات یک سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط و 10 سال گارانتی طلایی دارند.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

خدمات نصب شرکت تارادیس

برای بدست آمدن نتیجه ی مطلوب در هر پروژه ای ، پس از انتخاب متریال با کیفیت باید به نصب و اجرای آن توجه نمود. پروژه ی نصب و تعویض پنجره های دوجداره یو پی وی سی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اکیپ نصب استخدامی شرکت تارادیس، بهترین کیفیت نصب نهایی را در اختیار مشتری خواهد گذاشت. شعب نمایندگی های پنجره دوجداره هوبر گروه تارادیس در شهر تهران، عبارتند از:

  • تهران شمال
  • تهران جنوب
  • تهران مرکز
  • تهران غرب
  • تهران شرق

برای سفارش پنجره دوجداره خود از نمایندگی هوبر در کلیه مناطق تهران، نیاوران، سعادت آباد، شهرک غرب، تهرانپارس، قیطریه، چیتگر، پرند، شهرری، ولیعصر و … می توانید از طریق تارادیس اقدام نمائید. در نهایت در تارادیس، جرئیات تفاوت ها را می سازند.

پروژه های اجرا شده توسط تارادیس را مشاهده کنید
این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5/5 - (10 امتیاز)

سوالات متداول

  • پروفیل هوبر ساخت کجاست؟
    پروفیل پنجره دوجداره هوبر توسط شرکت تارادیس در ایران با استفاده از متریال اولیه درجه یک آلمانی و ترک تولید می شود.
  • امکان خرید اقساطی وجود دارد؟
    بله کلیه مشتریان گرامی می توانند پنجره های دوجداره مورد نظر با استفاده از پروفیل یو پی وی سی هوبر را به صورت چکی و اقساط بدون نیاز به پیش پرداخت خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تارادیس تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *