نمایندگی هافمن در کرج

آخرین تاریخ به روز رسانی : 9 شهریور 1402

گروه پولاد یراق تارادیس، با بیش از ۱۵ سال سابقه تخصصی در زمینه طراحی و ساخت پنجره های دوجداره UPVC، نمایندگی هافمن در تهران و کرج می باشد. پروفیل های UPVC هافمن از مرغوب ترین و در عین حال پر طرفدارترین برندهای پروفیل درب و پنجره های دوجداره در ایران می باشد.

پنجره دوجداره UPVC هافمن در کرج

محصولات هافمن دارای کیفیت بالا و مقاومت بسیار خوبی در مقابل عوامل گوناگون محیطی می باشند. به نحوی که پنجره های ساخته شده توسط پروفیل های یو پی وی سی هافمن.، در برابر تابش مستقیم نور خورشید در دراز مدت، انواع آلودگی، تغییرات دمایی، رطوبت و سایر عوامل مشابه کاملا مقاوم هستند. جهت دریافت مشاوره تخصصی و استعلام قیمت پنجره دوجداره در کرج می توانید با تارادیس ( شعبه کرج ) ارتباط برقرار کنید.

تماس مستقیم با شعبه استان البرز
تماس با ما ۳۲۵۲۴۱۸۷ (۰۲۶)

مزایای پنجره هافمن در استان البرز

استفاده از پروفیل های با کیفیت و استاندارد مزایای بسیاری در پی خواهند داشت که صرف هزینه های بالاتر برای آنها را توجیه می نماید. بطور مثال برخی مزایای پروفیل های با کیفیت و مطرح HOFMANN عبارتند از:

  • طول عمر بالای پنجره به دلیل عدم تغییر فرم پروفیل به مرور زمان
  • عدم تغییر رنگ و زرد نشدن پنجره در دراز مدت
  • هم ترازی کیفیت پروفیل با قیمت آن
  • نظافت آسان
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی و شرایط مختلف آب و هوایی
  • برخورداری از استانداردهای ملی و بین المللی

نمایندگی پروفیل هافمن در کرج

تارادیس نماینده رسمی محصولات هافمن در تهران و کرج.، ارائه کننده انواع درب و پنجره های دو و سه جداره با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت پنجره های دوجداره می توانید با کارشناسان و نصابان تارادیس هماهنگی لازم جهت بازدید و تخمین دقیق قیمت را انجام دهید.

قیمت پنجره های دوجداره هافمن در کرج به عوامل مهمی نظیر متراژ، جنس و کیفیت پروفیل به کار رفته UPVC، ترمال بریک، آلومینیومی و … بستگی دارد. پس از تعیین این پارامتر ها می توان قیمت نهایی را به طور دقیق تر تخمین زد.

چنانچه ساکن استان البرز یا هر یک از مناطق نزدیک به کرج نظیر مهرشهر، مهرویلا، گلشهر، جهان شهر، عظیمیه و … هستید. جهت سفارش و ساخت پنجره دوجداره از نمایندگی هافمن در کردان، سهیلیه، زعفرانیه کرج، چهار باغ و سایر مناطق حومه با پولاد یراق تارادیس تماس بگیرید. همچنین می توانید با کارشناسان تارادیس هماهنگی لازم را جهت بازدید، استعلام دقیق قیمت و ساخت پنجره دوجداره مورد نظر خود انجام دهید.

نمایندگی رسمی هافمن در کرج

پروفیل های برند HOFMANN دارای گارانتی 25 ساله هستند. این پروفیل ها قابلیت نصب شیشه هایی با ضخامت 24 میلی متر را نیز دارا می باشند. همچنین مهار شیشه های سنگین با وزن بالا در ساختار پنجره های دوجداره و سه جداره هافمن، از دیگر ویژگی ها و مزایای این نوع پروفیل هاست.

با خرید پنجره هافمن از نمایندگی کرج (تارادیس) می توانید در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از کرج از خدماتی نظیر اندازه گیری، نصب، بازسازی و سایر خدمات پس از فروش با مناسب ترین قیمت بهره مند گردید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (4 امتیاز)

سوالات متداول

  • مزایای خرید از نمایندگی کرج هافمن (تارادیس) چیست؟
    با خرید از نمایندگی معتبر هافمن در کرج می توانید از موارد مهمی نظیر رعایت استانداردها و الزامات فنی لازم در ساخت پنجره دوجداره، خرید پنجره خود به قیمت کارخانه، خدمات پس از فروش و مشاوره تخصصی رایگان بهره مند گردید.
  • نصب پنجره هافمن در کرج چه مزایایی دارد؟
    پروفیل هافمن قابلیت تحمل شیشه های سنگین بزرگ را در شرایط سخت آب و هوایی دارد. همچنین عدم تغییر شکل این پنجره ها در دراز مدت، داشتن نمایندگی های معتبر در تهران، کرج و سایر شهرها، تحمل سرما و گرمای شدید در فصول مختلف سال، صرفه جویی در مصرف برق و گاز به دلیل عایق بندی عالی، گارانتی و ضمانت معتبر و ... از دیگر مزایای این برند هستند.
2 دیدگاه در “نمایندگی هافمن در کرج
  • 25 مرداد 1402 at 10:49 ق.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر سفارش چند روزه آماده و ارسال میشه ؟

    Reply
    • 25 مرداد 1402 at 11:48 ق.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر ، جهت پیگیری با واحد فروش تماس بگیرید.

      Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *