پنجره دوجداره مشکی

آخرین تاریخ به روز رسانی : 29 تیر 1402

پنجره دوجداره مشکی بر اساس پروفیل به کار رفته در ساخت آن به رنگ مشکی است. زیرا پروفیل upvc دارای قابلیت رنگ پذیری است و می توان سطح آن را با طیف های مختلف رنگی پوشاند. این کار موجب ضد خش شدن پروفیل نیز می گردد.

پنجره upvc به دلیل نوع ترکیبات مواد اولیه، بر پایه رنگ سفید تولید می شود. سفیدی و شفافیت این پنجره ها با توجه به فرمولاسیون و مواد اولیه خام مورد استفاده در ساخت آنها به وجود می آید.

بنابراین پنجره دوجداره مشکی، یکی از انواع پنجره های upvc رنگی است. یکی از زیباترین و جذاب ترین نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها به دلیل بکار بردن پنجره دوجداره رنگی است که طرفدارن خاص خود را دارد.

پنجره دوجداره مشکی

مزایای پنجره دوجداره مشکی

زیبایی خاص به نمای ساختمان دادن یکی از مزیت های این نوع پنجره ها است. از دیگر ویژگی ها و مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نصب آسان این نوع پنجره ها
  • دارای طرح های متنوع
  • این نوع پنجره ها از ورود گرد و غبار و حشرات جلوگیری می کند
  • عایق بندی مناسب
  • دارای عمر بالا
  • قابلیت شستشوی راحت و آسان

همچنین پروفیل های رنگی از مقاومت بالایی در برابر سایش، خراشیده شدن، مواد شوینده، اثر نور مستقیم خورشید، باران های اسیدی، گرما و سرما برخوردار هستند. و به دلیل انعطاف خوبی که دارند به سادگی دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شوند.

نصب پنجره ها

با توجه به این موضوع که یکی از مزایای مهم پنجره های UPVC مشکی، سهولت در نصب آنها است، نصابان پنجره ها به سادگی آنها را در زمانی کوتاه برای شما نصب می کنند. همچنین می توانید براحتی آنها را با پنجره های قدیمی ساختمان خود تعویض کنید و نمای جدید زیبایی به ساختمان خود ببخشید.

اشکال و فریم، یراق آلات و پروفیل به کار رفته در ساخت این پنجره ها نیز بر اساس نمای ساختمان شما خواهد بود. در واقع نصب این نوع پنجره های مشکی بر اساس طراحی آنها انجام می شود و نیازمند پروفیل و شیشه دوجداره است و می تواند بدون نیاز به یراق آلات نیز نصب شود.

نصب-پنجره-دوجداره سیاه دو لنگه با یک بازشوی تک حالته انجام می گردد. انتخاب لنگه های بازشوی پنجره به سلیقه یا نوع معماری ساختمان بستگی دارد.

کاربرد پنجره های دوجداره مشکی

انواع رنگ پنجره دوجداره upvc

تولید کنندگان پروفیل پنجره های دو جداره UPVC، می توانند علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ که بیشتر متداول هستند.، بر حسب نیاز و سلیقه مشتریان خود به تولید انواع تنوع رنگی محصولات خود نیز بپردازند. در نتیجه دست معماران نیز در طراحی نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها باز تر است.

بر این اساس قابلیت رنگ آمیزی پروفیل پنجره ها به صورت سفارشی و با رنگ های مخصوص نیز فراهم گردیده است. بطوریکه این نوع درب و پنجره ها نیز در طیف رنگی گسترده ای تولید می شوند که درب و پنجره های دوجداره مشکی نیز یکی از آنها است. رنگ های رایج تر این نوع پنجره ها عبارتند از:

  • پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک
  • دارای پروفیل لمینیت پنجره دوجداره طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره
  • پروفیل سفید با پوشش یک طرف لمینیت

قیمت

مجموعه تارادیس نماینده انواع پروفیل UPVC از برندهای مطرح و با کیفیت می باشد. جهت استعلام قیمت و سفارش پنجره دو جداره مشکی، سفید و … ساختمان خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. نصابان متخصص این مجموعه ضمن بازدید از ساختمان مورد نظر شما و بررسی و اندازه گیری های دقیق، قیمت صحیح و دقیق تر پنجره های مورد نیاز شما را تخمین خواهند زد.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

  • آیا قیمت پروفیل های لمینت رنگی و سفید با هم تفاوت دارند؟
    بله به دلیل اینکه رنگ های استفاده شده در پنجره های UPVC رنگ های مخصوص بر پایه آب و در نتیجه دوستدار محیط زیست هم هستند، معمولا نسبت به سایر پروفیل ها گران قیمت تر هستند.
  • مدت زمان نصب پنجره UPVC مشکی و میزان تخریب مورد نیاز برای نصب آن چقدر است؟
    بطور کلی می توان گفت خوشبختانه جهت تعویض پنجره های قدیمی ساختمان خود با پنجره های دوجداره مشکی یا سفید تقریبا نیاز به عملیات تخریب گسترده نمی باشد. به طوری که بخش اصلی این فرآیند شامل برش پنجره های قدیمی ساختمان می باشد و مراحل تعویض تنها در مدت 6 الی 7 ساعت و در یک روز قابل انجام است.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *