فواید و مزایای بازسازی پنجره های قدیمی

filter_1 fullscreen

کافیه یه ابعاد حدودی از پنجره هاتون رو بگیرید

filter_2 send

این ابعاد رو به کارشناسان شرکت ما بدید

filter_3 attach_money

پیش فاکتور بر اساس ابعاد حدودی و نیاز های شما بسته به نوع پروفیل، یراق، شیشه و … صادر میشه

filter_4 assignment

قرارداد به صورت پیش پرداختی یا حضوری بسته میشه

filter_5 build

نصاب های استخدامی تارادیس برای اندازه گیری میان اونجا (صحت ابعاد دقیق ساخت بر عهده تارادیس میباشد)

filter_6 access_alarm

چند روز صبر کنید تا پنجره ای که سفارش دادید آماده بشه

filter_7 border_inner

پنجرتون بدون تخریب توسط تیم استخدامی شرکت تارادیس نصب میشه

filter_8 assignment_turned_in

ضمانت نامه رو کمی بعد از نصب از تارادیس دریافت میکنید

از بازسازی و تعویض پنجره دوجداره توسط تیم تارادیس لذت ببرید!‌ در صورت بروز هر مشکلی در خصوص تعویض پنجره قدیمی خود با ما تماس بگیرید. یکی از راهکارهای دوجداره كردن پنجره هاي قديمي، تعویض آن با پنجره های دوجداره جدید یو پی وی سی یا آلومینیومی می باشد.لازم به ذکر است طی این پروسه، هیچ هزینه دیگه ای بابت اندازه گیری و نصب بعد از عقد قرارداد پرداخت نخواهید کرد. (فقط یک کرایه حمل پرداخت می شود) جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره UPVC یا آلومینیوم با کارشناسان تارادیس تماس بگیرید. کلیه مراحل بدون کمترین میزان تخریب و در کوتاه ترین زمان در محل انجام خواهند شد. جهت تعویض پنجره بدون تخریب با تارادیس تماس بگیرید.

هر سوالی دارید از کارشناسان تارادیس بپرسید...
تماس با ما ۲۲۰۹۵۲۹۸-۹ (۰۲۱)

طرح تعویض و بازسازی پنجره 

اگر قصد تعویض پنجره منزل یا محل کار خود را دارید. یا اینکه قصد تعویض پنجره آهنی با دوجداره را دارید اما بنا به دلایلی شرایط بنایی و… را ندارید.، پیشنهاد ما به شما بازسازی و جایگزینی پنجره های دوجداره UPVC می‌باشد. ضمن راحتی و صرفه جویی در هزینه‌ها این نوع پنجره‌ی دوجداره از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ضمن جلوگیری از ورود صداهای محیط بیرون به داخل، عایق مناسبی برای حفظ دما و صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های ناشی از آن محسوب می‌شود.

در فرآیند بازسازی پنجره هیچ گونه خرابی یا تخریبی وجود نخواهد داشت. 0 تا 100 نصب و اجرا آن کمتر از چند ساعت زمان می‌برد.

با بازسازی پنجره ها جدا از نمای داخلی زیبایی که بعد از اجرا به وجود می‌آید، با کاهش چشمگیر هزینه‌ های برق و گاز مواجه خواهید شد. تعویض پنجره‌ های ساختمان به صورت یکجا انجام می شود. ضمن اینکه با کاهش هزینه و ایجاد نمایی زیبا و جذاب برای ساختمان همراه خواهد بود. همچنین مدت زمان انجام بازسازی در حداقل زمان لازم و در سریعتر حالت انجام می گردد.

طرح تعویض و بازسازی پنجره 

فواید استفاده از پنجره‌ های UPVC در بازسازی پنجره

پنجره‌های UPVC عایق خوب صدا و دما بوده و در هزینه‌ های ناشی از هدر رفتن انرژی تا حد قابل توجهی صرفه جویی می شود. با بازسازی درب های قدیمی و تعویض آنها با دربهای دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی می توانید گام مهمی در جهت افزایش ایمنی ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی بر دارید. اما اگر اطلاعات کافی در این خصوص برخوردار نباشید ممکن است با سوالاتی از این قبیل مواجه شوید:

آیا باقیمانده قاب داخل دیوار که بریده می شود پوشش داده می شود یا خیر؟

در جواب این سوال باید گفت که پروفیل‌ های پروانه‌ ای یا لبه داری که توسط برند‌های معتبری نظیر هافمن، وین تک و ویستابست و … تولید می‌ شوند، ضمن داشتن کیفیت بسیار بالا و مرغوب به صورت کامل قاب را پوشش می‌دهند.

در برخی موارد از پروفیل‌هایی با لبه‌ ال مانند برای باز‌سازی استفاده می‌ شود. تا ضمن پوشش کامل، درصد عایق بودن پنجره در برابر دما و صدا بالا‌تر رود. نتیجتا عایقبندی به طور بی نقص و کاملتری انجام می‌ گردد.

فواید بازسازی پنجره های قدیمی

تعویض و بازسازی در و پنجره های قدیمی مزیت ها و ویژگی های مثبت بسیاری دارد که اکثر افراد را مجاب به این کار نموده است. بطور مثال:

  • تنوع رنگ و طرح متناسب با سلیقه شما
  • عایق دما، صدا و رطوبت و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های جاری
  • تنوع بالا در یراق آلات و مدل ها
  • نصب و اجرا در کوتاه‌ترین زمان
  • دوام و استحکام بالا در مقابل آتشسوزی
  • ثابت ماندن شکل و رنگ
  • بازسازی آسان
  • کمک به حفظ محیط زیست با کاهش مصرف چوب و آهن در ساخت پنجره ها

چرا باید پنجره خود را تعویض کنیم ؟

مزایای بی شمار پنجره های یو پی وی سی باعث می شود که ما پنجره های قدیمی را تعویض کنیم. برخی از این مزایا عبارتند از :

  • عایق بسیار مناسب برای مهار پرت انرژی و جلوگیری ازهدر رفت انرژی.
  • عایق صوتی مناسب برای جلوگیری از آلودگیهای صوتی و ایجاد محیطی آرام.
  • مناسبترین عایق بندی و آبندی جهت جلوگیری از نفوذ آب در بارشها.
  • دارا بودن درز بندیهای بسیار مناسب و جلوگیری از هر گونه ورود گرد و غبار.
  • کار آمد در جهت حفظ محیط زیست بدلیل مهار انرژی و کم کردن مصرف سوختهای فصیلی در نتیجه کمک به حفظ آلودگی هوا.
  • کنترل هزینه های خرید تاسیسات گرما زا و سرما زا، بدلیل نیاز به دستگاههای کم توان و کوچکتر و همچنین نیاز به اختصاص فضای کوچکتر به این تاسیسات بدلیل کوچکتر شدن تاسیسات برودتی و حرارتی .
  • کاهش هزینه های انرژی حاصل از استحلاک کمتر دستگاههای تاسیساتی بدلیل نیاز به کارکرد و مصرف کمتر.
  • شادابی بخشی به محل فعالیت و زندگی بدلیل جلوگیری از مصرف اکسیژن محیط بدلیل استفاده زیاد از دستگاههایی مانند شوفاژ بخاری و غیره و همچنین حفظ محیط از آلودگیهای محیطی.
  • جلوگیری از فرسایش اسباب و وسایلی اعم از مبل و فرش و … بر اثر نشست دوده و …
  • مهار اشعه uv بوسیله شیشه های مخصوص دو جداره.
  • تنوع در طرحهای مختلف خم و اشکال هندسی مختلف
  • عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف .
  • عدم نیاز به رنگ کاری سالانه بدلیل ثبات رنگ و کیفیت بالای جلا و رنگ برای دهها سال.
  • محصولی با درجات بالای بهداشتی و عدم جذب حشرات به خود
  • قابلیت نصب این محصول پس از اتمام و فینیشینگ ساختمان .
  • عدم اشتعال.
  • حفاظت از محیط زیست بدلیل قابلیت بازیافت چند باره در صنعت.
  • نصب سریع و آسان محصول بدون نیاز به تخریب.
  • ایمنی بالا بدلیل مجهز بودن به ورقهای داخلی گالوانیزه و مقاومت در برابر خمش .
  • تنوع در طرحهای بازشوها و اشکال مختلف ترکیبی .
  • قابلیت ارائه پروفیلهای رنگی و روکشدار در طرحهای مختلف هماهنگ با دکوراسیون .
  • مقاومت در برابر زلزله.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی .
  • مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی متغییر شب و روز مانند اختلاف دماهای کویری و کوهستانی شدید.
  • قابلیت نصب پرده کرکره و توری های مخصوص به خود.
  • عدم ایجاد بخارات روی شیشه
  • امکان دهی برای استفاده از فضاهای نزدیک پنجره

تعویض و بازسازی پنجره

تاثیر بازسازی پنجره بر عایق بندی

یکی از دلایلی که اغلب مراجعه کنندگان برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود، اقدام به بازسازی و جایگزین کردن پنجره‌های دوجداره UPVC به جای پنجره‌های قدیمی می‌کنند. سیستم عایق بندی ضعیف پنجره‌های قدیمی است که باعث می‌شود به خوبی در مقابل رطوبت و باران‌های شدید مقاومت نداشته باشند و عایق مناسبی هم برای دما و صدا نباشند. به همین منظور اقدام به نصب و اجرای پنجره‌های دوجداره می‌کنند. این نوع پنجره‌ ها با ساختاری مستحکم و عایق بندی مناسب و بی نقص تمامی ایراداتی که به آن اشاره شد را برطرف خواهند کرد.

پنجره‌های دوجداره UPVC در زمستان از ورود هوای سرد به داخل و در تابستان نیز از ورود هوای گرم به داخل محیط جلوگیری می نمایند. همین موضوع باعث می‌شود تا ضمن حفظ دمای داخل محیط انرژی کمتری برای رسیدن به دمای مطلوب استفاده شود.

اقداماتی قبل از تعویض پنجره‌ یو پی وی سی

در ابتدا یکی از موارد مهم که باید به آن توجه شود این است که آیا می خواهید از پنجره‌های دوجداره آلومینیومی استفاده کنید یا UPVC این مسئله کاملاً شخصی و سلیقه‌ای بوده و در فرایند نصب و اجرا تفاوتی نخواهد داشت.

مورد دیگری که باید به آن توجه شود ابعاد پنجره است برای بدست آمدن قیمت حدودی پنجره باید ابعاد پنجره را داشته باشید و برای اندازه‌گیری و بدست آوردن ابعاد پنجره نباید اندازه‌‌گیری را بر مبنای پنجره قدیمی انجام دهید بلکه از گچ تا گچ و ابعاد جایی که قرار است پنجره جدید در آن قرار بگیرد را اندازه بگیرید. این اندازه‌ها حدودی بوده و برای اندازه‌گیری دقیق باید توسط متخصص و نصاب‌های حرفه‌ای اندازه‌گیری انجام شود.

یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود خلوت کردن و آماده کردن محیط برای انجام عملیات بازسازی می‌باشد. تنها اطراف محیطی که قرار است بازسازی در آن صورت بگیرد را خلوت کنید تا انجام کار با سهولت و در زمان مناسب انجام شود.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران (عوامل تاثیرگذار)

اگرچه تعویض پنجره های قدیمی یک ساختمان میزان مصرف انرژی در یک واحد را تا 40% کاهش می دهد، اما قطعا این بازسازی با صرف هزینه هایی همراه است. جهت استعلام قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران یا سایر شهرهای ایران با تارادیس تماس بگیرید. 

بازسازی پنجره

عوامل موثر بر هزینه های تعویض

  1. ابعاد پنجره: 

مهم ترین عامل در تعیین قیمت پنجره، ابعاد آن می باشد. به این صورت که قیمت واحد متر مربع یک پنجره با عرض 4 متر و ارتفاع 2 متر تقریبا 50% قیمت واحد متر مربع یک پنجره با عرض 5/1 متر و ارتفاع 5/1 متر می باشد.

این موضوع به این دلیل می باشد که میزان مصرف پروفیل به نسبت متراژ در ابعاد بزرگ تر، کمتر بوده و در نتیجه قیمت واحد متر مربع آن کاهش می یابد.

  1. شکل پنجره: 

وجود خم در پنجره یا ساخت پنجره هایی با اشکال غیر منتظم در افزایش قیمت پنجره موثر خواهد بود.

  1. رنگ پنجره:

پنجره UPVC به طور ذاتی سفید می باشد و هرگونه رنگ مجزا بر روی پروفیل مستلزم صرف هزینه اضافی خواهد بود. همچنین می توان تقریبا هر رنگ پروفیل را در پنجره های دوجداره با توجه به سلیقه مشتری به کار برد.

  1. نوع و شکل پروفیل: 

بنا به فریم کار شده در پنجره های قدیمی می توان از انواع پروفیل لبه دار، ساده، کشویی واستفاده نمود که هر کدام از این موارد در قیمت نهایی محصول تاثیر گذارند. انتخاب برند های پروفیل نیز در این قیمت دهی به شدت موثر واقع خواهند شد. به طور مثال؛ پنجره با پروفیل ویستابست حدودا تا 30% گران تر از سایر پروفیل ها برای مصرف کننده نهایی تمام می شود.

  1. نوع بازشو:

استفاده از بازشو های متفاوت، قیمت های متفاوتی را برای یک پنجره به ارمغان خواهد آورد.

  1. جنس یراق

یراق آلات آلمانی به طور تقریبی هزینه ی 3 برابری را به نسبت یراق آلات ترک برای مشتری به همراه خواهد داشت.

  1. نوع و رنگ شیشه

با توجه به تنوع شیشه های مصرفی، قیمت نهایی پنجره نیز تغییر خواهد کرد. برای مثال؛ قیمت شیشه سکوریت در حدود 3 برابر شیشه های دو جداره ساده خواهد بود و یا شیشه های سه جداره تقریبا 60% از شیشه دوجداره هزینه برتر می باشد.

  1. نحوه ی جداسازی پنجره ی قدیمی،

با توجه به نحوه ی اتصال پنجره های قدیمی به فریم و نحوه ی جداسازی آن (برشکاری فریم ها یا باز کردن پیچ آن ها یا حتی تخریب و جداسازی کامل فریم قبلی) قیمت نهایی محصول تغییر خواهد کرد.

  1. نوار آب بندی

مهم ترین اصل در آب بندی یک پنجره، وجود نوار درزگیر EPDM استاندارد می باشد. که استفاده از آن ضمن هزینه بر بودن (به نسبت نوار های درزگیر TPU یا TPE) کیپ شدن پنجره را تضمین می نماید.

به طور کلی، با استناد به عوامل بیان شده در این مقاله، قیمت پنجره ها را نمی توان به صورت یک عدد واحد در نظر گرفت و قیمت گذاری با توجه به شرایط منحصر به فرد هر پروژه و نیاز های مشتری توسط کارشناسان مجرب گروه صنعتی تارادیس انجام می پذیرد.


سوالات متداول

  • مدت زمان بازسازی و تعویض پنجره ها چقدر است؟
    مدت زمان انجام کار به دلیل نداشتن تخریب و بنّایی، سهولت نصب و اجرا در بازسازی و نصب پنجره UPVC، بسیار کوتاه بوده و تنها در چند ساعت انجام خواهد شد. ( نهایتا ۲۴ ساعت ) . بیشتر زمان صرف درآوردن پنجره‌های قبلی از قاب می‌شود و مدت زمان کمتری طول میکشد تا پنجره دوجداره مورد نظر در محل مورد نظر قرا بگیرد و محکم شود و در آخر مواردی همچون محکم کردن پیچ‌ها و عایق بندی نهایی انجام می‌شود.
  • هزینه دوجداره كردن پنجره هاي قديمي چقدر است؟
    در قیمت تمام شده در بازسازی پنجره‌ ها پارمتر‌های متختلفی دخیل هستند. مواردی نظیر جنس پروفیل مصرفی، نوع یراق الات، ابعاد، طریقه بازشدن پنجره‌ها، تعداد بازشو‌ها و... . این موارد تاثیر مستقیم بر قیمت خواهند داشت. جدا از پیشنهادات متخصصین این امر در نهایت با توجه به سلیقه و انتخاب کارفرما نصب و اجرا انجام خواهد شد.
  • در بازسازی احتمال آسیب به ساختمان هست؟
    تارادیس تضمین میکنه که هیچ آسیبی به ساختمان شما نمی رسه !
  • شرایط گارانتی شرکت تارادیس به چه نحوی است؟
    تارادیس کلیه ی پنجره ها را با یک سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط (حتی یراق آلات) ارائه می کند.
  • فرایند بازسازی چگونه است؟
    تعویض پنجره‌های قدیم در بازسازی پنجره‌ ها کار سختی نبوده و احتیاج به مصالح ساختمانی و یا تخریب ندارد. بعد از خارج کردن لنگه‌ها و شیشه‌های پنجره‌ی قدیمی دور فریم با فرز بریده می‌شوند تنها قاب پنجره باقی می‌ماند، پنجره قدیمی را خارج کرده و پنجره دوجداره UPVC را روی قاب پنجره قدیمی نصب می‌شود و با استفاده از پیچ‌های مخصوص محکم می‌شود برای درزگیری و عایق کردن نقاط متصل شده از نوعی چسب مخصوص استفاده میشود و کاربرد خمیر درزگیری برای آب بندی ،درزگیری و ... سودمند است.
2 دیدگاه در “فواید و مزایای بازسازی پنجره های قدیمی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *