نمایندگی هافمن گیلان (رشت)

آخرین تاریخ به روز رسانی : 2 شهریور 1402

یکی از ویژگی های برند هافمن نظارت دقیق و حرفه ای بر نمایندگان در راستای تولید درب و پنجره های استاندارد و با کیفیت می باشد. گروه پولاد یراق تارادیس نمایندگی هافمن در گیلان / رشت با بیش از 15 سال سابقه درخشان می باشد. مزیت خرید پنجره دوجداره هافمن از مجموعه تارادیس، ساخت اصولی پنجره با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و استاندارد است. این کار توسط افراد خبره و کارشناسان مجرب دارای دانش فنی لازم صورت می گیرد.

هافمن یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده پروفیل های UPVC درب و پنجره های دوجداره  در ایران است. محصولات ساخته شده از این برند دارای استاندارهای لازم و دوام و طول عمر مفید بالا می باشند. به همین دلیل طرفداران بسیاری دارند. همچنین با گذشت زمان کیفیت خود را در مواجهه با شرایط آب و هوایی گوناگون، رطوبت، تابش شدید آفتاب، آلودگی و سایر عوامل محیطی از دست نمی دهند.

نمایندگی هافمن گیلان رشت

خرید از نمایندگی هافمن در رشت گیلان

رعایت استانداردهای لازم در ساخت درب و پنجره های دوجداره و استفاده از یراق آلات با کیفیت از برندهای مطرح و با دوام از موارد مهمی است که در زمان سفارش و ساخت پنجره های UPVC خود باید مد نظر داشته باشید.

به منظور یک خرید مطمئن و ساخت درب و پنجره های استاندارد، با کیفیت و با دوام، انتخاب پروفیل از برندهای مطرحی نظیر هافمن و سفارش ساخت به کارگاه ها یا کارخانجات دارای استانداردهای لازم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این راستا مجموعه تارادیس یکی از مراکز معتبری است که می توانید ساخت درب و پنجره خود را به آن بسپارید.

قیمت پنجره دوجداره در نمایندگی هافمن گیلان

برای اطمینان از خرید با مناسب ترین قیمت در کنار رعایت استانداردهای لازم و برخورداری از کیفیت ساخت، می توانید از نمایندگی پنجره هافمن در رشت و استان گیلان خرید خود را انجام دهید. در این رابطه گروه تارادیس بعنوان نمایندگی معتبر پروفیل های هافمن در شهرهای شمالی کشور نظیر انزلی، لاهیجان، رشت و … انتخاب مناسبی می باشد.

پروژه های اجرا شده توسط تارادیس را مشاهده کنید

توجه داشته باشید با نصب غیر اصولی، ساخت غیر فنی و عدم رعایت استانداردهای لازم، با تغییرات دما یا نواسانات آب و هوا به سادگی پنجره دوجداره شما دچار آسیب یا خارج شدن از رگلاژ خواهد شد. بنابراین به منظور فروش پنجره دوجداره UPVC در شهر های لنگرود، آستارا، رشت، بندر انزلی، لاهیجان و … کلیه خدمات نصب و گارانتی را از تارادیس بعنوان نمایندگی رسمی هافمن در کرج و گیلان بخواهید.

این مطلب چقدر مفید بود ؟
5/5 - (1 امتیاز)

سوالات متداول

  • چرا پروفیل هافمن برای شمال کشور مناسب است؟
    پروفیل هایی که از استاندارهای لازم در پروسه تولید برخوردار باشند با شرایط آب و هوایی مختلف بهتر سازگار می شوند. در نتیجه در دراز مدت شاهد مشکلات خارج شدن از رگلاژ، نیاز به صرف هزینه های مجدد تعمیرات، زرد شدن پنجره، نفوذ رطوبت به داخل و عایق بندی معیوب نخواهیم بود.
  • مزیت های پروفیل های HOFMANN برای استفاده در شهرهای گیلان چیست؟
    به دلیل استاندارد بودن این پروفیل ها شاهد عایق بندی صوتی و حرارتی بهتر خواهید بود. همچنین آب بندی و هوابندی پنجره به مدت طولانی تری و با کیفیت بالاتری در دسترس خواهد بود. همچنین دیگر نگران هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل هدر رفت انرژی نخواهید بود.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *